• Το Facebook Watch είναι από σήμερα διαθέσιμο σε όλο τον πλανήτη

    Το Facebook Watch, η υπηρεσία streaming περιεχομένου της εταιρείας του Μαρκ Ζάκεμπεργκ,  από σήμερα θα μεταδίδει το περιεχόμενο του παγκόσμια, μετά την δοκιμαστική ενεργοποίησή του στις ΗΠΑ τον τελευταίο χρόνο.  Βασικός στόχος του προφανώς είναι  να ανταγωνιστεί τη Netflixτην Amazonτην Apple και τις αντίστοιχες πλατφόρμες τους.  Η ψυχαγωγία, οι ειδήσεις, και τα αθλητικά θα κυριαρχούν στο περιεχόμενό του και πολλοί είναι αυτοί που ισχυρίζονται ότι θα αλλάξουν σύντομα τα πάντα αναφορικά στη χρηματοδότηση περιεχομένου μέσω διαδικτυακών διαφημίσεων.

    «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι για τη γενική πρόοδό μας», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού περιεχομένου του Facebook Μάθιου Χένινγκ. «Το Watch πραγματικά να απογειωθεί», τόνισε, χαρακτηριστικά.  «Κάθε μήνα, περισσότεροι από 50 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ παρακολουθούν ένα τουλάχιστον βίντεο για τουλάχιστον ένα λεπτό στο Watch, ενώ ο συνολικός χρόνος που αφιερώνεται στην παρακολούθηση βίντεο στο Watch έχει αυξηθεί 14 φορές από την αρχή του 2018», τόνισε ο Χένινγκ.

    «Ο στόχος μακροπρόθεσμα εστιάζεται στη δημιουργία ενός μέσου κοινωνικής δικτύωσης όπου όλοι οι δημιουργοί και οι εκδότες θα μπορούν να βρουν κοινό, να οικοδομήσουν μια κοινότητα παθιασμένων οπαδών και να κερδίσουν χρήματα από το έργο τους», ανέφερε.

    Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της εταιρείας, Εξάλλου, το Facebook αναμένεται να δαπανήσει από 1 έως 2 δισ. ευρώ για τη χρηματοδότηση των παραγωγών του Facebook Watch μέσα στην επόμενη χρονιά.

     

    arrow