• Κοινό μέτωπο των 10 παραλιακών δήμων στη Θεσσαλονίκη για θαλάσσια αστική συγκοινωνία

    Ο πρόεδρος της Περιφερειακής ΄Ενωσης Δήμων (ΠΕΔ) Κεντρικής Μακεδονίας, Λάζαρος Κυρίζογλου, τόνισε ότι δέκα δήμοι που ανήκουν στο παραλιακό μέτωπο του Θερμαϊκού Κόλπου, από τον Δήμο Πύδνας – Κολινδρού μέχρι τον Δήμο Θερμαϊκού, έχουν συγκροτήσει κοινό μέτωπο για την ανάδειξη της ανάγκης να δημιουργηθεί θαλάσσια αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη. “Θα πιέσουμε και την κυβέρνηση, θα κάνουμε διάλογο καλόπιστα και ευελπιστούμε ότι θα έχουμε θετικά αποτελέσματα” πρόσθεσε.Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θερμαϊκού, Γιάννης Μαυρομάτης, επισήμανε ότι πόλεις όπως η Βενετία, η Σμύρνη, το Άμστερνταμ και το Αμβούργο έχουν αναπτύξει σχετική τεχνογνωσία και μοιάζουν με την περιοχή του Θερμαϊκού Κόλπου. Τόνισε ότι οι δέκα δήμοι του παραλιακού μετώπου του Θερμαϊκού Κόλπου στηρίζουν ένα τέτοιο εγχείρημα και πρότεινε να το αναλάβει ιδιώτης επενδυτής, στο πλαίσιο μιας σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Ζήτησε ακόμη “η Εγνατία Οδός, που χειρίζεται ένα μεγάλο κονδύλιο προερχόμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, της τάξης των 10 εκ. ευρώ, άμεσα να κάνει τις υποδομές ώστε να είναι έτοιμες προκειμένου ο οποιοσδήποτε επενδυτής ή το σύμπλεγμα των επενδυτών να συνδέσει την επένδυσή του με αυτές”.

    “Σε ό,τι αφορά τους ιδιώτες, υπάρχουν τρεις προτάσεις ώριμες από ιδιώτες για να κατατεθούν στο υπουργείο και έχω ειδοποιήσει και το υπουργείο ότι οι προτάσεις αυτές είναι ώριμες και έχουν το ανάλογο επενδυτικό κεφάλαιο. Θέλουν όμως και τη βοήθεια της τοπικής αυτοδιοίκησης για να πετύχουν” πρόσθεσε. Έκανε, άλλωστε, λόγο για καθυστερήσεις στο θέμα της δημιουργίας των στάσεων, λέγοντας ότι οι μελέτες δεν έχουν προχωρήσει με κοινή ευθύνη της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Εγνατίας Οδού. “Δεν τρέχει η υπόθεση με τους ρυθμούς που πρέπει”, συμπλήρωσε.

    Related Posts

    arrow