• Εθνική σύμπνοια στο συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής

    Εθνική σύμπνοια και ομόνοια διαπιστώθηκε κατά τη συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Εξωτερικής Πολιτικής (ΕΣΕΠ), όπως δήλωσε μετά το τέλος της...
    Read More
    Εθνική σύμπνοια στο συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής

    Ισχυρός σεισμός 5,3 Ρίχτερ κοντά στην Κρήτη

    Σεισμική δόνηση 5,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε στις 23:58 στον θαλάσσιο χώρο 40 χιλιόμετρα δυτικά-βορειοδυτικά της Κάσου, γνωστοποίησε με...
    Read More
    Ισχυρός σεισμός 5,3 Ρίχτερ κοντά στην Κρήτη

    Απεργούν οι γιατροί στην Αττική

    Παναττική στάση εργασίας από τις 9:00 έως τις 15:00 σήμερα Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου και κινητοποίηση στις 10:00 στην Αίγλη Ζαππείου...
    Read More
    Απεργούν οι γιατροί στην Αττική

    Σύσκεψη Θεοδωρικάκου με περιφερειάρχες για τη διαχείριση στερεών αποβλήτων και επενδύσεις

    Σύσκεψη με τους περιφερειάρχες για τα ζητήματα που απασχολούν τον β΄ βαθμό αυτοδιοίκησης, είχε ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος, με...
    Read More
    Σύσκεψη Θεοδωρικάκου με περιφερειάρχες για τη διαχείριση στερεών αποβλήτων και επενδύσεις

    Κ. Μητσοτάκης: Σημαντικότατη καινοτομία η η δημιουργία της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας

    "Η δημιουργία της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας συνιστά σημαντικότατη καινοτομία. Θωρακίζει θεσμικά την αντιμετώπιση της διαφθοράς και δημιουργεί τις βάσεις για...
    Read More
    Κ. Μητσοτάκης: Σημαντικότατη καινοτομία η η δημιουργία της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας
  • Το 2023 έτοιμο το Μετρό στη Θεσσαλονίκη δηλώνει ο Ταχιάος

    Τη διαβεβαίωση ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει το μετρό στο σύνολο της βασικής γραμμής και με το σταθμό Βενιζέλου να λειτουργεί μέχρι τον Απρίλιο του 2023, έδωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Νίκος Ταχιάος.

    Μιλώντας από το βήμα ημερίδας που διοργάνωσε η «ΜτΚ» και το makthes.gr, με τίτλο «Σχέδιο Θεσσαλονίκης» ο κ. Ταχιάος συμφωνώντας με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνο Ζέρβα ο οποίος ζήτησε περισσότερα έργα και λιγότερες συζητήσεις, υπογράμμισε: «δεν μπορεί να αναλωνόμαστε άλλο σε συζητήσεις» ξεκαθαρίζοντας ότι «θα τα κάνουμε όλα με ανοιχτά χαρτιά».
    Κατά την ομιλία του, ο κ. Ταχιάος επισήμανε ότι «κακώς» ενοχοποιείται η απόσπαση των αρχαίων από τον σταθμό Βενιζέλου και υπογράμμισε ότι «με την απόσπαση και επανοτοποθέτηση των ευρημάτων δεν διακινδυνεύει η ακεραιότητά τους περισσότερο από ότι θα διακινδύνευε με την διαδικασία την in situ παραμονής τους.
    “Ο τυχόν κίνδυνος από την απόσπαση των ευρημάτων από τον σταθμό Βενιζέλου, θα ήταν στην χειρότερη περίπτωση ισοδύναμος με την in situ παραμονή», επισήμανε.
    Υπογρμμισε ότι «ήδη εδώ και μια βδομάδα ο ανάδοχος έχει υποβάλλει αίτημα στην Αττικό Μετρό για παράταση της συνολικής προθεσμίας του έργου μέχρι τον Μάρτιο του 2025, εφόσον συνεχίσει η εκτέλεση του έργου με τους σημερινούς ρυθμούς και με τη λύση η οποία σήμερα είναι εν ισχύει. Και μην εκπλαγείτε όταν επισημάνω ότι η λύση που είναι εν ισχύει δεν είναι της in citu παραμονής των αρχαιοτήτων στο σταθμό Βενιζέλου», ενώ είπε ότι «η συμβατική υποχρέωση του αναδόχου είναι η μελέτη του 2006, αφού ακόμη δεν έχει λάβει εντολή ο ανάδοχος για κατασκευή του έργου με την in situ  παραμονή των αρχαιοτήτων».
    Διευκρίνισε, ότι με το έγγραφό του ο ανάδοχος ζήτησε παράταση μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2025 εφόσον ακολουθηθεί η λύση της In situ κατασκευής στον Σταθμό Βενιζέλου.
    Ακόμα, στην ομιλία του ο κ. Ταχιάος, επισήμανε ότι η επέκταση του μετρό προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία»  δεν έχει μελετηθεί κυκλοφοριακά και επισήμανε ότι «δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο εάν καλύπτει τις ανάγκες ή απλώς τέθηκε επί τάπητος προκειμένου να δείξουν οι προηγούμενοι ότι προχωρά το θέμα».
    Μεταξύ άλλων, μίλησε για την ανάγκη ολιστικής προσέγγισης των πραγμάτων και με βάση μελέτες, ανέφερε ότι η τελευταία κυκλοφοριακή μελέτη που έγινε στην Θεσσαλονίκη ήταν το 2000 και επισήμανε ότι «πρέπει να δούμε και ποιος θα λειτουργήσει το έργο του μετρό».

    Related Posts

    arrow